Miroslava Staňková

Diplomová práce

Employer Brand

Employer Brand
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na employer brand společnosti L‘Oréal Česká republika. Teoretická část práce shrnuje a vymezuje teoretický rámec problematiky employer brandu na základě zahraniční i české odborné literatury a elektronických zdrojů, zejména pak nejnovějších výzkumů v této oblasti. Praktická část je zaměřena na analýzu budování značky zaměstnavatele společnosti L‘Oréal. Hlavním cílem práce …více
Abstract:
The thesis focuses on the employer brand of L'Oréal Czech Republic. The theoretical part of the thesis summarizes and defines the theoretical framework of the employer brand based on foreign and Czech literature and online sources, especially the latest research in this area. The practical part is focused on the analysis of L'Oréal's employer branding. The main objective of the work is to propose recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Marek Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94827

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Management