Miroslava Staňková
Diplomová práce
Employer Brand
Employer Brand
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na employer brand společnosti L‘Oréal Česká republika. Teoretická část práce shrnuje a vymezuje teoretický rámec problematiky employer brandu na základě zahraniční i české odborné literatury a elektronických zdrojů, zejména pak nejnovějších výzkumů v této oblasti. Praktická část je zaměřena na analýzu budování značky zaměstnavatele společnosti L‘Oréal. Hlavním cílem práce …víceAbstract:
The thesis focuses on the employer brand of L'Oréal Czech Republic. The theoretical part of the thesis summarizes and defines the theoretical framework of the employer brand based on foreign and Czech literature and online sources, especially the latest research in this area. The practical part is focused on the analysis of L'Oréal's employer branding. The main objective of the work is to propose recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94827
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2024
- Vedoucí: Marek Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94827
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Employer Branding
Barbara Babejová -
The use of employer branding to attract and retain top talent
Sarra Msakni -
Návrh zefektívnenia náboru pracovníkov firmy s využitím konceptu employer branding
Ivana Sopirová -
Employer branding ve vybraném podniku
Homolová Homolová -
Employer branding v investiční společnosti
Zdeněk Ščudla -
Employer branding: odpovědné chování k lidským zdrojům ve firemních reportech
Pavlína Pokorná -
Employer branding
Jana Machalová -
Employer branding vybraných vinařských podniků
Tereza Koutná