Bc. Tomáš Nosek

Master's thesis

Kentico Help Desk for Internal Purposes

Kentico Help Desk for Internal Purposes
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo ušetřit čas a náklady při interní komunikaci ve firmě Kentico Software, především mezi oddělením zákaznické podpory a vývoje. Použitým řešením bylo nasazení dotazovacího systému (help desk) se znalostní bází. Z porovnání vybraných help-deskových systémů byl vybrán a nasazen JIRA Service Desk. Dále byl vyvinut program, který komunikuje s rozhraním REST systému JIRA Service …more
Abstract:
The goal of this master’s thesis is to save time and costs of internal communication in Kentico Software, namely between the support and development departments. The used solution is to deploy a help desk system with a knowledge base. From the selected comparison of several help desk systems, JIRA Service Desk was chosen and deployed. Additionally, a tool working with JIRA Service Desk’s REST API was …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 2. 2016
  • Supervisor: doc. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D.
  • Reader: PhD Bruno Rossi

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky