Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel – Barbora HAMPLOVÁ
Barbora HAMPLOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel
Luxury Marketing Analysis of Chanel
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou luxusu a Luxury marketingu. Úvodem definuje samotný luxus, jeho historii, možné dimenze jeho vnímání a kategorie. Současně popisuje specifika luxury průmyslu, trendy, klíče k úspěchu a odvětví, kde je luxus zastoupen nejvíce. Druhá část je zaměřena na Luxury marketing a na jeho trendy, pilíře, strategie a marketingový mix. Pojednává také o tom, kdo jsou luxury …moreAbstract:
Aim of this bachelor thesis is concerned about luxury and Luxury marketing. Preliminary describes luxury itself, history, dimensions of perception and categories. Thesis is also focused on specifics of luxury industry, trends, keys to success and industry where luxury is the most represented. The second part deals with Luxury marketing, trends, strategies and marketing mix. Luxury customers and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2012
Accessible from:: 18. 5. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2012
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAMPLOVÁ, Barbora. Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
David Voráček -
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Marketingový mix luxusních značek v aplikaci na značku Moser
Hana Křemenáková -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
David Voráček -
The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing
Madina Ismailova