Youtubering a jeho využití pro účely marketingu v cestovním ruchu – Jan Horák
Jan Horák
Bakalářská práce
Youtubering a jeho využití pro účely marketingu v cestovním ruchu
Youtubering and Its Use for Marketing Purposes in Tourism
Anotace:
Cílem bakalářské práce je poukázat na moderní, finančně nenákladný a efektivní způsob virtuální propagace produktu či služby v cestovním ruchu prostřednictvím virálních videí na sociální síti Youtube. Práce představuje problematiku Youtuberingu a platformy Youtube, na které vznikají videoblogy. Dále nastiňuje možnosti spolupráce internetových vlogerů s poskytovateli služeb v cestovním ruchu na propagaci …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.