Jan Horák

Bakalářská práce

Youtubering a jeho využití pro účely marketingu v cestovním ruchu

Youtubering and Its Use for Marketing Purposes in Tourism
Anotace:
Cílem bakalářské práce je poukázat na moderní, finančně nenákladný a efektivní způsob virtuální propagace produktu či služby v cestovním ruchu prostřednictvím virálních videí na sociální síti Youtube. Práce představuje problematiku Youtuberingu a platformy Youtube, na které vznikají videoblogy. Dále nastiňuje možnosti spolupráce internetových vlogerů s poskytovateli služeb v cestovním ruchu na propagaci …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.