Greta Stocklassová
Bakalářská práce
Kiruna - hranice observace
Kiruna - The Limits of Observation
Anotace:
Bakalářská práce Kiruna – hranice observace se zabývá stylizovanouobservační metodou užitou v dokumentárním filmu se zaměřením na vznikbakalářského filmu Kiruna 2.0 režisérky Grety Stocklassy. V první části práceobjasňuje pojem stylizované observace a schéma vztahu fikce a nonfikce podleBilla Nicolse. Pět filmů na pomezí hraného a dokumentárního filmu (Hra, V mocidavu, Vyšší moc, Oheň na moři, K oblakům …víceAbstract:
Bachelor thesis Kiruna – The Limits of Observation deals stylized observationmethod used in documentary film focussing on production of bachelor movieKiruna 2.0 directed by Greta Stocklassa. The first part of thesis deals term stylizedobservation and the Nichols’ diagram of relationship of fiction and nonfiction. Fivemovies (Play, Involuntary, Turist, Fire at Sea, Into the Clouds We Gaze) lying onthe …víceKlíčová slova
stylizaceKlíčová slova
italská kinematografieKlíčová slova
švédská kinematografieKlíčová slova
česká kinematografieKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
dokumentární filmKlíčová slova
etikaKlíčová slova
fikceKlíčová slova
filmová teorie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10068
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2017
- Vedoucí: Jaroslav KRATOCHVÍL
- Oponent: Vít KLUSÁK
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 1. 2018 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Dokumentární tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Očista digitálnej kinematografie
Martin Repka -
Kulturní fúze v kontextu vietnamské kinematografie
Mai Lan Nguyenová -
Dětský film, rodinný film a film o dětech v kontextu české kinematografie let 2014-2018
Štěpánka Ansorge -
Analýza finanční podpory filmových projektů Státním fondem kinematografie v letech 2013-2019
Zuzana Juklová -
Kinematografie Carlose Reygadase v kontextu jeho vzorů: Bressona, Tarkovského a Rosselliniho
Tomáš Klein -
ZROZENÍ A VÝZNAM FENOMÉNU TANCE V „ CINE DE CABARETERAS“ VRÁMCI MEXICKÉ KINEMATOGRAFIE
Rolando Garduňo -
Kinematografie metamorfózy: Tělo a transformace ve filmech Bertranda Mandica
Eliška Lubojatzká -
Vývoj kinematografie ve filmech s agentem 007, od počátku do současnosti
Filip Rejč