Výzkum čtenářské adekvátnosti literárních ukázek čítanky FRAUS pro 9. ročník ZŠ – Bc. Martina VIDLÁKOVÁ
Bc. Martina VIDLÁKOVÁ
Diplomová práce
Výzkum čtenářské adekvátnosti literárních ukázek čítanky FRAUS pro 9. ročník ZŠ
Research of the Reader's Adequacy of Literary Extracts in FRAUS Reading-book for the 9th Year at Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vybrané umělecké ukázky "Čítanky FRAUS pro 9. ročník ZŠ" s cílem posouzení jejich čtenářské adekvátnosti vzhledem k věku a zkušenostem žáků 8. a 9. tříd ZŠ; pro srovnání jsou analyzovány a hodnoceny také vybrané umělecké mimočítankové ukázky. Sledováním žákovských recepcí se práce snaží popsat čtenářské preference žáků i problematické oblasti uměleckých textů a jejich …víceAbstract:
The diploma work is focused on some representative literary extracts from the FRAUS Reading-book for the 9th Year at Primary School, with a target to review their Reader's Adequacy given the age and the experiences of the pupils at the 8th and 9th Year at Primary School; because of the comparison, there are analysed and judged some literary extracts apart from the FRAUS reading-book. The work has in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VIDLÁKOVÁ, Martina. Výzkum čtenářské adekvátnosti literárních ukázek čítanky FRAUS pro 9. ročník ZŠ. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Analýza čtenářské adekvátnosti čítankových textů pro žáky 7. ročníku ZŠ
Eva TOMOVOVÁ -
Analýza čtenářské adekvátnosti čítankových textů pro žáky 8. ročníku ZŠ
Kristina VÁLKOVÁ -
Čtenářství studentů gymnázií Teplicka
Lucie MELECHOVSKÁ -
Recepce psaného textu u žáka se sluchovým postižením
Kateřina Mlčáková -
Recepce a interpretace textů s historickou tematikou ve výuce literární výchovy
Kristýna ŠMAKALOVÁ -
Recepce pohádkových textů a drastiky žáků 2. stupně základních škol
Lenka Trousilová -
Recepce problematiky mezigeneračních vztahů v literatuře pro děti a mládež žáky základní školy
Adéla ŠTĚPÁNKOVÁ -
Regionální rozdíly ve výsledcích PISA testů v České republice
Romana Cagašová
Název
Vložil
Vloženo
Práva