Komunikační procesy v konzultantské společnosti a jejich změny vyvolané pandemii COVID-19 – Daria Gueva
Daria Gueva
Diplomová práce
Komunikační procesy v konzultantské společnosti a jejich změny vyvolané pandemii COVID-19
Communication processes in the consulting company and their changes caused by the COVID-19 pandemic
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na analýzu změn souvisejících s pandemií COVID-19 v komunikačních procesech podle vnímání zaměstnanců. Hlavní cíl práce je zjistit, jak pracovníci vnímají změny v komunikačním procesu a následně navrhnout možnosti k odstranění případné nespokojenosti zaměstnanců. Práce má také za cíl zjistit, s jakými potížemi se potkali pracovníci v rámci změn, ale zároveň bere zřetel i …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the analysis of changes related to the COVID-19 pandemic in communication processes according to the perception of employees. The main goal of the thesis is to determine how employees perceive changes in the communication process and then to suggest options to eliminate potential employees’ dissatisfaction. The thesis also shows the difficulties encountered by employees …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85270
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
- Vedoucí: Eva Jarošová
- Oponent: Jana Gašková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85270
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Dopad pandemie COVID-19 na finanční stabilitu obchodní společnosti
Veronika Šilhánková -
Dopad pandemie COVID-19 na finanční stabilitu podniku
Terézia Potroková -
Zefektivnění pracovního procesu vybrané společnosti během pandemie Covid-19
Tabášková Tabášková -
Finanční stabilita firmy v podmínkách pandemie Covid-19
Vojtěch Šimsa -
Dopad pandemie covid-19 na leteckou dopravu
Natálie Peterová -
Analýza postojov a správania populácie Českej republiky v oblasti zmeny klímy
Tomáš Chabada -
Fenomén miko a zmeny v ich náboženskom a sociálnom statuse
Annamária Zemanová