Logistické řízení distribuce – Bc. Eliška Přibylová
Bc. Eliška Přibylová
Diplomová práce
Logistické řízení distribuce
Logistics management of Distribution
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku logistického řízení distribuce. Pro účely této práce byl vybrán výrobní podnik SanSwiss s.r.o., který se zabývá výrobou sprchových koutů. Dobře fungující logistika je v dnešní době klíčovým faktorem každého podniku. Práce je rozdělena do několika částí. První část obsahuje klíčovou literární rešerši, druhá část se zabývá rozborem konkrétní společnosti a analýzy …víceAbstract:
The Thesis is focused on the Logistic Management of Distribution. A manufacturing Corporation SanSwiss s.r.o. was chosen for these purposes. This company deals with the production of shower enclosures. Well functional Logistic is the key element of every company nowadays. The Thesis is distributed into a few parts. The First part contains key literature search, the second part deals with an analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
- Oponent: Ladislav Ulrych, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Detekční bezpečnostní kontrola cestujících v civilní letecké dopravě
Kateřina Linhartová -
Štíhlé plánování bezpečnostních zásob a jejich vliv na vázané finanční prostředky firmy
Tomáš Wank -
Factors affecting logistics operations
Yan Budaev -
Logistika výroby a distribuce dřevěných pelet v ČR
Lucie Kováčiková -
Analysis of Production and Distribution Logistics Processes in Verana, s.r.o.
Hubert Musial -
Logistika internetového obchodu
Iveta Antálová -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova
Název
Vložil
Vloženo
Práva