Ing. Tereza Louvarová

Bachelor's thesis

Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace

The influence of personality - type on the marketing communication concept
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace. Vzhledem ke stále širšímu využití marketingové komunikace je současným trendem dané oblasti kladení velkého důrazu na profil marketérů. V teoreticko-metodologické části jsou uvedena východiska k dané problematice, charakteristiky osobností marketérů, jejich schopností a způsob jakým se prosazují v obchodních společnostech …more
Abstract:
The thesis concerns the influence of the personality type on the marketing communication concept. Concidering the constant expansion of the use of marketing communication use, the trend is to put great emphasis on the marketers profile. The theoretical and methodological section provides the background regarding the issue of the personality characteristics of marketers, their abilities and the way …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: PhDr. Luděk Vajner

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní