Potřeba managementu a PR v provozu amatérských a profesionálních kapel na české hudební scéně – Marek Bláha
Marek Bláha
Bachelor's thesis
Potřeba managementu a PR v provozu amatérských a profesionálních kapel na české hudební scéně
The need of management and PR in operation of amateur and professional bands on Czech music scene
Abstract:
Tato práce se zabývá potřebou managementu a public relations na všech úrovních scény českých hudebních kapel. Podstatou práce je zjištění potřeby a míry zastoupení těchto ekonomických disciplín při provozu amatérské, poloprofesionální, či profesionální hudební kapely. Česká hudební scéna je dynamické prostředí, které v posledních patnácti letech prožívá dramatické změny, jež mají vliv na způsob fungování …moreAbstract:
The topic of this thesis is a need of management and public relations at all levels of Czech musical bands scene. The purpose of the thesis is to find a need and rate of those economical disciplines while carry on amateur, semi-professional or professional band. Czech music scene is a dynamical environment which has been last fifteen years under an impact of dramatic changes which have had big impact …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/67977
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2013
- Supervisor: Václav Riedlbauch
- Reader: Vojtěch Kouba
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLÁHA, Marek. \textit{Potřeba managementu a~PR v~provozu amatérských a~profesionálních kapel na české hudební scéně}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2013. Available from: https://theses.cz/id/8geqky/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/67977
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Public relations v hudební kapele Cookies
Veronika Krňávková -
Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby
Martina Straková -
Public relations tanečních festivalů v Brně PR strategie Mezinárodního festivalu současného tance a pohybového divadl a Natřikrát 2009 a Meziná rodního stepařského festivalu Brno 2010
Martina Grulová -
Marketing a public relations na mezinárodním operním festivalu Smetanova Litomyšl
Vojtěch Meravý -
Media relations v hudební oblasti
Jan Vávra -
Analýza textů vybraných hudebních skupin white power music v ČR
Dagmar Ligierová