Formativní hodnocení žáků 2. stupně v hodinách anglického jazyka – Bc. Marie Horáková
Bc. Marie Horáková
Diplomová práce
Formativní hodnocení žáků 2. stupně v hodinách anglického jazyka
Formative Assessment in Lower Secondary Education during the Lessons of the English Language
Anotace:
Předložená diplomová práce se věnuje formativnímu hodnocení žáků 2. stupně základní školy. První část práce poskytuje teoretický rámec formativního hodnocení, ale také hodnocení obecně. Tato část se dále zabývá vymezením pojmu formativní hodnocení, jeho podstatou, strategiemi, výhodami a také vztahem mezi formativním a sumativním hodnocením. Praktická část práce sestává ze tří částí, které reprezentují …víceAbstract:
This Master’s Thesis deals with formative assessment at lower secondary level. The first part of the thesis provides a theoretical framework for formative assessment and assessment generally. This part also defines the term formative assessment and it further concerns essence of formative assessment, strategies, advantages and also the relationship between formative and summative assessment. The practical …víceKlíčová slova
školní hodnocení typy hodnocení funkce hodnocení formativní hodnocení sumativní hodnocení strategie formativního hodnocení výkony žáků cíle kritéria motivace school assessment types of assessment functions of assessment formative assessment summative assessment formative assessment strategies pupils’ performance aims criteria motivation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f3dwh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti se zaváděním formativního hodnocení v praxi na 2. stupni vybrané základní školy v hodinách českého jazyka
Simona Suchánková -
Zavádění formativního hodnocení na 2. stupni základní školy
Petra Srbová -
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Martina Dočekalová -
Nicht das Ziel, sondern der Weg: Über formative Beurteilung im DaF Unterricht
Patrícia Ďuranová -
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Lucie Novotná -
Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective
Oldřiška Buchanan -
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Martina Dočekalová -
Comparison of formative and summative assessment in language testing
Nela NEDUCHALOVÁ