Marketing a optimální, cílená elektronická reklama v internetovém obchodě – Hana Štědrá
Hana Štědrá
Bachelor's thesis
Marketing a optimální, cílená elektronická reklama v internetovém obchodě
Marketing and Optimal, Targeted Electronic Advertising in Internet Bussines
Abstract:
V předložené práci jsou zpracovány všechny důležité složky cílené elektronické reklamy a stanovena základní struktura internetového marketingu. Jednotlivé komunikační kanály internetové reklamy jsou pak podrobně popsány a srovnány s ohledem na jejich účinnost v dílčích oblastech elektronických médií. Pomocí multikriteriální analýzy jsou stěžejní typy reklamy pro potřeby elektronického obchodu porovnány …moreAbstract:
The following dissertation is based upon internet marketing structure and it works out all major subjects regarding electronic direct marketing. It describes in details independent communication channels of internet advertisement and they are set in comparison with regards to their effectiveness in separate areas of electronics media. Main types of advertisement are being rated according to chosen …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/86836
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2011
- Supervisor: Markéta Rolčíková
- Reader: Jaroslav Kretschmann
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚDRÁ, Hana. \textit{Marketing a optimální, cílená elektronická reklama v internetovém obchodě}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2009. Available from: https://theses.cz/id/8gnxt9/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBachelor programme / field:
Nerostné suroviny / Informační a systémový management
Theses on a related topic
-
Multi-criteria model of information technologies and their impact on patient outcomes in oncology
Marián Bača -
Multikriteriální analýza a predikce incidentů v síti
Lukáš Macura -
Identifikace vhodných elektrobusů městské autobusové dopravy s využitím multikriteriální analýzy
Dominik VÁŇA -
Provedení multikriteriální analýzy rizik na úrovni kraje
Martin Šrámek -
Provedení multikriteriální analýzy rizik na úrovni kraje
Nikola Krejčová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková