Marketing a optimální, cílená elektronická reklama v internetovém obchodě – Hana Štědrá
Hana Štědrá
Bakalářská práce
Marketing a optimální, cílená elektronická reklama v internetovém obchodě
Marketing and Optimal, Targeted Electronic Advertising in Internet Bussines
Anotace:
V předložené práci jsou zpracovány všechny důležité složky cílené elektronické reklamy a stanovena základní struktura internetového marketingu. Jednotlivé komunikační kanály internetové reklamy jsou pak podrobně popsány a srovnány s ohledem na jejich účinnost v dílčích oblastech elektronických médií. Pomocí multikriteriální analýzy jsou stěžejní typy reklamy pro potřeby elektronického obchodu porovnány …víceAbstract:
The following dissertation is based upon internet marketing structure and it works out all major subjects regarding electronic direct marketing. It describes in details independent communication channels of internet advertisement and they are set in comparison with regards to their effectiveness in separate areas of electronics media. Main types of advertisement are being rated according to chosen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/86836
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Markéta Rolčíková
- Oponent: Jaroslav Kretschmann
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTĚDRÁ, Hana. \textit{Marketing a optimální, cílená elektronická reklama v internetovém obchodě}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/8gnxt9/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Informační a systémový management
Práce na příbuzné téma
-
Multi-criteria model of information technologies and their impact on patient outcomes in oncology
Marián Bača -
Multikriteriální analýza a predikce incidentů v síti
Lukáš Macura -
Identifikace vhodných elektrobusů městské autobusové dopravy s využitím multikriteriální analýzy
Dominik VÁŇA -
Provedení multikriteriální analýzy rizik na úrovni kraje
Martin Šrámek -
Provedení multikriteriální analýzy rizik na úrovni kraje
Nikola Krejčová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková