Brand building vybrané glampingové značky – Bc. Lucie Vlachová
Bc. Lucie Vlachová
Diplomová práce
Brand building vybrané glampingové značky
Brand Building of Selected Glamping Brand
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na mapování charakteristik cílového publika v oblasti glampingového ubytování, jeho preference v komunikaci a klíčových prvcích pro tvorbu brand buildingu glampingové značky. Teoretický rámec objasňuje pojmy v oblasti značky a brand buildingu, digitální komunikace a samotný glamping. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, kvalitativní …víceAbstract:
This thesis aims to map the characteristics of the target audience in the realm of glamping accommodations, their communication preferences, and key elements for building the brand of a glamping establishment. The theoretical framework clarifies concepts related to branding, brand building, digital communication, and glamping itself. In the practical part, quantitative research is conducted through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vlachová, Lucie. Brand building vybrané glampingové značky. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Brand Building Módní Značky Jan
Kristýna Škamralová -
Brand building pro e-shop s dámskými botami
Xuan Quynh LAI -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš