Rodinné čtenářské prostředí a čtenářství dětí 1. tříd ZŠ – Bc. Ludmila Trávníčková
Bc. Ludmila Trávníčková
Bachelor's thesis
Rodinné čtenářské prostředí a čtenářství dětí 1. tříd ZŠ
Family Literacy Environment and Children’s Reading in First Grade
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá rodinným čtenářským prostředím a čtenářstvím dětí 1. tříd základních škol s přihlédnutím na vliv školy samotné. V rámci vlivu školy jsou v teoretické části popsány učitelské metody a jejich vliv na čtenářství a čtenářskou gramotnost dětí. Teoretická část dále rozebírá jednotlivé faktory formující rodinné čtenářské prostředí v souvislosti s vlivem školy a s čtenářskou gramotností …viacAbstract:
This bachelor thesis is following up family literacy environment and children´s reading in first grade, taking into account the influence of the school itself. Within the school influence are in the theoretical part described teaching methods and their effect on children´s reading and reading literacy. The theoretical part continues with individual factors forming family literacy environment in connection …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/puegu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedúci: Mgr. Jana Sedláčková, DiS.
- Oponent: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
-
Vliv rodičovských praktik na rozvoj čtenářské pregramotnosti
Barbora Krestová -
Predikce školní ne/úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti žáků 1. st. ZŠ v kontextu rodinného prostředí
Magdaléna Gorčíková -
Možnosti podpory čtenářských kompetencí v rodinném prostředí žáků se specifickými poruchami učení v mladším školním věku
Alena MACHOVÁ -
Vliv rodičovských praktik na rozvoj čtenářské pregramotnosti
Barbora Krestová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Čtenářská gramotnost u žáků primární školy
Monika EREMIÁŠOVÁ -
Čtenářská gramotnost v kontextu dnešní doby
Adriana SKULINOVÁ