Carmen Jana Maria English

Bachelor's thesis

A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia

Marketingová komunikační strategie učitele angličtiny vyšší cenové kategorie v České republice
Abstract:
Cílem této práce je vyhodnotit a navrhnout marketingovou komunikační strategii učitele angličtiny vyšší cenové kategorie na Instagramu v České republice. Teoretická část práce se zabývá následujícími tématy – marketingový mix, marketingový komunikační mix, marketingová komunikační strategie, marketingové komunikační cíle, preference spotřebitele, Instagram jako platforma, Instagramové prvky a nástroje …more
Abstract:
The goal of the thesis is to evaluate and design a state-of-the-art communication strategy as a high-end educator of the English language, on Instagram, in Czechia. The theoretical part is compiled of the topics following – the marketing mix, marketing communication mix, marketing communication strategy, marketing communication goals, consumer preferences, Instagram as a platform, and Instagram features …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 10. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: Zuzana Křečková Kroupová
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83012