Lenka FUSKOVÁ

Bakalářská práce

E-marketing internetového obchodu 365darku.cz

E-marketing of 365darku.cz Internet Shop
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout optimální e-marketing pro internetový obchod 365darku.cz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce obsahuje teoretické poznatky z e-marketingu a jeho možná využití. Praktická část řeší v první fázi současný stav internetového obchodu a dále obsahuje návrhy na zlepšení efektivity firmy.
Abstract:
An objective of this thesis is to suggest optimal e-marketing solution for 365darku.cz shop. Thesis is divided into two parts ? theoretical and practical. Theoretical part consists of theoretical pieces of knowledge of e-marketing sphere and its possibilities how to apply them. Practical part is describing current situation in e-shop and then suggests ways how to prove company´s efficiency.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FUSKOVÁ, Lenka. E-marketing internetového obchodu 365darku.cz. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe