Lenka FUSKOVÁ
Bachelor's thesis
E-marketing internetového obchodu 365darku.cz
E-marketing of 365darku.cz Internet Shop
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout optimální e-marketing pro internetový obchod 365darku.cz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce obsahuje teoretické poznatky z e-marketingu a jeho možná využití. Praktická část řeší v první fázi současný stav internetového obchodu a dále obsahuje návrhy na zlepšení efektivity firmy.Abstract:
An objective of this thesis is to suggest optimal e-marketing solution for 365darku.cz shop. Thesis is divided into two parts ? theoretical and practical. Theoretical part consists of theoretical pieces of knowledge of e-marketing sphere and its possibilities how to apply them. Practical part is describing current situation in e-shop and then suggests ways how to prove company´s efficiency.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FUSKOVÁ, Lenka. E-marketing internetového obchodu 365darku.cz. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Automatické zodpovídání dotazů a internetové vyhledávače
Matěj Štěpánek -
Internetové vyhledávače a SEO strategie vybraného podniku
Dominik Vlach -
Existují alternativní internetové vyhledávače srovnatelné s Googlem?
Otto Černovický -
Internetové vyhledávače letenek a nízkonákladový model letecké dopravy
Miroslav Polívka -
Automatické hodnocení důvěryhodnosti internetové domény
Václav Brůžek -
Metody optimalizace webových stránek pro internetové vyhledávače
Vojtěch Havíř -
Optimalizace stránek pro internetové vyhledávače
Václav Málek -
Analýza a aplikace optimalizace pro vyhledávače internetové stránky
Eliška Kučerová