Approaches to Teaching English Pronunciation – Veronika Kiacová
Veronika Kiacová
Bachelor's thesis
Approaches to Teaching English Pronunciation
Approaches to teaching English pronunciation
Abstract:
This thesis deals with the approaches of upper-secondary school teachers to teaching English pronunciation. The theoretical part presents significant past and present approaches to teaching pronunciation. Furthermore, the theoretical part presents the main aim of pronunciation and relevant didactic procedures for teaching pronunciation and defines the classification of upper-secondary schools. Finally …moreAbstract:
Tato práce se zabývá přístupy učitelů středních škol k výuce anglické výslovnosti. V teoretické části jsou představeny významné minulé i současné přístupy k výuce výslovnosti. Dále teoretická část představuje hlavní cíl výslovnosti a relevantní didaktické postupy k výuce výslovnosti, a definuje kategorii středních škol. V praktické části je představen výzkum, jehož cílem bylo zjistit jak učitelé anglického …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Kateřina Keplová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kiacová, Veronika. Approaches to Teaching English Pronunciation. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
English Language / English for Education
Theses on a related topic
-
Odkládané a pozdní těhotenství/rodičovství - návrh a tvorba metodických materiálů pro vyšší sekundární vzdělávání
Kristýna KŘIKLAVOVÁ -
Vyšší sekundární vzdělávání jako mezník ve vzdělávací dráze
Sára Vokuličová -
Volba vyššího sekundárního vzdělávání dětí v kontextu aktuálních rodinných situací
Hana Veselá -
Rozvoj měkkých dovedností ve vyšším sekundárním vzdělávání
Daniela Potočňáková -
Vyšší sekundární vzdělávání a jeho orientace na potřeby trhu práce
Kateřina Svobodová -
Korektivní přístupy pedagogických pracovníků ve vyšším sekundárním vzdělávání v kontextu žáků s poruchou chování
Elena PAČUTOVÁ -
Korektivní postupy pedagogických pracovníků ve vyšším sekundárním vzdělávání v kontextu žáků s poruchou chování
Elena PAČUTOVÁ -
Důvody nedokončení nižšího a vyššího sekundárního vzdělávání
Kamila BALEJOVÁ