Veronika Kiacová

Bachelor's thesis

Approaches to Teaching English Pronunciation

Approaches to teaching English pronunciation
Abstract:
This thesis deals with the approaches of upper-secondary school teachers to teaching English pronunciation. The theoretical part presents significant past and present approaches to teaching pronunciation. Furthermore, the theoretical part presents the main aim of pronunciation and relevant didactic procedures for teaching pronunciation and defines the classification of upper-secondary schools. Finally …more
Abstract:
Tato práce se zabývá přístupy učitelů středních škol k výuce anglické výslovnosti. V teoretické části jsou představeny významné minulé i současné přístupy k výuce výslovnosti. Dále teoretická část představuje hlavní cíl výslovnosti a relevantní didaktické postupy k výuce výslovnosti, a definuje kategorii středních škol. V praktické části je představen výzkum, jehož cílem bylo zjistit jak učitelé anglického …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Kateřina Keplová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kiacová, Veronika. Approaches to Teaching English Pronunciation. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická