Approaches to Teaching English Pronunciation – Veronika Kiacová
Veronika Kiacová
Bakalářská práce
Approaches to Teaching English Pronunciation
Approaches to teaching English pronunciation
Abstract:
This thesis deals with the approaches of upper-secondary school teachers to teaching English pronunciation. The theoretical part presents significant past and present approaches to teaching pronunciation. Furthermore, the theoretical part presents the main aim of pronunciation and relevant didactic procedures for teaching pronunciation and defines the classification of upper-secondary schools. Finally …víceAbstract:
Tato práce se zabývá přístupy učitelů středních škol k výuce anglické výslovnosti. V teoretické části jsou představeny významné minulé i současné přístupy k výuce výslovnosti. Dále teoretická část představuje hlavní cíl výslovnosti a relevantní didaktické postupy k výuce výslovnosti, a definuje kategorii středních škol. V praktické části je představen výzkum, jehož cílem bylo zjistit jak učitelé anglického …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Keplová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kiacová, Veronika. Approaches to Teaching English Pronunciation. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk / Anglický jazyk pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Odkládané a pozdní těhotenství/rodičovství - návrh a tvorba metodických materiálů pro vyšší sekundární vzdělávání
Kristýna KŘIKLAVOVÁ -
Vyšší sekundární vzdělávání jako mezník ve vzdělávací dráze
Sára Vokuličová -
Volba vyššího sekundárního vzdělávání dětí v kontextu aktuálních rodinných situací
Hana Veselá -
Rozvoj měkkých dovedností ve vyšším sekundárním vzdělávání
Daniela Potočňáková -
Vyšší sekundární vzdělávání a jeho orientace na potřeby trhu práce
Kateřina Svobodová -
Korektivní přístupy pedagogických pracovníků ve vyšším sekundárním vzdělávání v kontextu žáků s poruchou chování
Elena PAČUTOVÁ -
Korektivní postupy pedagogických pracovníků ve vyšším sekundárním vzdělávání v kontextu žáků s poruchou chování
Elena PAČUTOVÁ -
Důvody nedokončení nižšího a vyššího sekundárního vzdělávání
Kamila BALEJOVÁ