Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace – Bc. Petr Jurkulák
Bc. Petr Jurkulák
Bakalářská práce
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
E-mail marketing as an effective tool of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá e-mail marketingem, který v současné době, představuje velmi účinný nástroj internetového marketingu. Jejím cílem je zjistit postoje respondentů k obchodnímu sdělení zaslanému prostřednictvím e-mailové komunikace. Teoretická část nás seznamuje se základními pojmy týkajícími se uvedené problematiky. Definuje e-mailing, popisuje jeho využití, zabývá se také historickým vývojem …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with e-mail marketing that currently presents a very efficient means of internet marketing. Its objective is to identify the approach of the individual respondents towards a commercial message communicated through the means of e-mail. The theoretical part of this thesis introduces the related basic terms, defines e-mailing, describes its use and it also deals with the history …víceKlíčová slova
e-mail e-mail marketing e-mailing marketing marketingové nástroje PPC PPC kampaně reklama sociální sítě měření data kliknutí dotazník Google Analytics analýza spam personalizace koncentrace kontrola spolehlivost míra doručitelnosti brandové kampaně míra opuštění konverzní poměr data před kliknutím data po kliknutí A/B testování campaigns advertising social networking measurement clicks questionnaire analysis personalization concentration control reliability deliverability branded campaigns bounce rate conversion rate the data before clicking click data A / B testing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x7agq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2015
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Conversion Rate Optimization with A/B Testing
Michal Pařízek