Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace – Bc. Petr Jurkulák
Bc. Petr Jurkulák
Bachelor's thesis
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
E-mail marketing as an effective tool of marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá e-mail marketingem, který v současné době, představuje velmi účinný nástroj internetového marketingu. Jejím cílem je zjistit postoje respondentů k obchodnímu sdělení zaslanému prostřednictvím e-mailové komunikace. Teoretická část nás seznamuje se základními pojmy týkajícími se uvedené problematiky. Definuje e-mailing, popisuje jeho využití, zabývá se také historickým vývojem …moreAbstract:
This bachelor’s thesis deals with e-mail marketing that currently presents a very efficient means of internet marketing. Its objective is to identify the approach of the individual respondents towards a commercial message communicated through the means of e-mail. The theoretical part of this thesis introduces the related basic terms, defines e-mailing, describes its use and it also deals with the history …moreKeywords
e-mail e-mail marketing e-mailing marketing marketingové nástroje PPC PPC kampaně reklama sociální sítě měření data kliknutí dotazník Google Analytics analýza spam personalizace koncentrace kontrola spolehlivost míra doručitelnosti brandové kampaně míra opuštění konverzní poměr data před kliknutím data po kliknutí A/B testování campaigns advertising social networking measurement clicks questionnaire analysis personalization concentration control reliability deliverability branded campaigns bounce rate conversion rate the data before clicking click data A / B testing
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/x7agq/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2015
- Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Conversion Rate Optimization with A/B Testing
Michal Pařízek