Bc. Petr Jurkulák

Bachelor's thesis

Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace

E-mail marketing as an effective tool of marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá e-mail marketingem, který v současné době, představuje velmi účinný nástroj internetového marketingu. Jejím cílem je zjistit postoje respondentů k obchodnímu sdělení zaslanému prostřednictvím e-mailové komunikace. Teoretická část nás seznamuje se základními pojmy týkajícími se uvedené problematiky. Definuje e-mailing, popisuje jeho využití, zabývá se také historickým vývojem …more
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with e-mail marketing that currently presents a very efficient means of internet marketing. Its objective is to identify the approach of the individual respondents towards a commercial message communicated through the means of e-mail. The theoretical part of this thesis introduces the related basic terms, defines e-mailing, describes its use and it also deals with the history …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2015
  • Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic