Ing. Hana DOČKÁLKOVÁ

Bakalářská práce

Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s. r. o.

A proposal of an advertisement campaign for the Tescoma company new products - salt shaker and pepper mill from the SPICE BELLS design line.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce nazvané {\clqq}Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s. r. o.`` je sestavení návrhu na propagaci nového produktu společnosti, která zastává jednu s vedoucích pozic na českém trhu s kuchyňským nářadím. Tento návrh je zaměřen na informování zákazníka o existenci nového produktu a to díky uplatnění reklamní strategie. Obsahem …více
Abstract:
The bachelor thesis ``A proposal of an advertisement campaign for the Tescoma company new products - salt shaker and pepper mill from the Spice Bells design line{\crqq}. The aim of this work is to develop a promotion plan to a new product of a leading company in the field of kitchenware in the Czech Republic. This plan describes the utilisation of an advertisement strategy with an intention to inform …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zveřejnit od: 9. 12. 2005
Identifikátor: 2498

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2006
  • Vedoucí: Ing. Andrea Juřenová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOČKÁLKOVÁ, Hana. Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s. r. o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.