Obalové a manipulační prostředky obuvi jako nosiče reklamního sdělení – MgA. Václav KRATOCHVÍL
MgA. Václav KRATOCHVÍL
Bachelor's thesis
Obalové a manipulační prostředky obuvi jako nosiče reklamního sdělení
-
Footwear packing and operating resources as advertisement carriers
Abstract:
Práce zkoumá obalové a manipulační prostředky obuvi. Reklamní sdělení a strategii firmy Baťa. Cílem je navrhnout nový obalový a manipulační prostředek obuvi.Abstract:
The work explores packing and operating resources of the footwear. Further the work explores advertising media and advertising strategy of Bata company. The objective is to concieve a new operating resource of the footwear.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier:
5456
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRATOCHVÍL, Václav. \textit{Obalové a manipulační prostředky obuvi jako nosiče reklamního sdělení}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/8hmcx6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRATOCHVÍL, Václav. Obalové a manipulační prostředky obuvi jako nosiče reklamního sdělení. Zlín, 2007. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2037
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Fine arts / Multimedia and design
Theses on a related topic
-
Praktické část: 3D reklamní předmět\nl{} Teoretické část: Úloha 3D reklamních předmětů v globální reklamní kampani\nl{}
Kamila NĚMCOVÁ -
Sada obalů a výstavní systém pro konkrétní společnost.
Alice Endrychová -
Kolekce obuvi a galanterních doplňků pro konkrétní značku Alush
Terezie Horňáková -
Kolekce dámské obuvi a galanterie inspirovaná lidovou africkou kulturou
Magdaléna Ondrušková