Ideální učitel z pohledu žáků střední odborné školy – Sandra Nosková
Sandra Nosková
Bakalářská práce
Ideální učitel z pohledu žáků střední odborné školy
an ideal teacher of high school as student´s view
Anotace:
Bakalářská práce je zpracováním určení ideálního učitele odborných předmětů na střední odborné škole. Cílem teoretické části je definice pojmu učitel, charakteristika učitele, popis osobnosti učitele, také popis pedagogických kompetencí a roz-dělení učitelů do typologií. Teoretická část je rozborem, srovnáním a syntézou pedagogických, sociologických a psychologických odborných zdrojů, kde probíhá snaha …víceAbstract:
This bachelor thesis provides specification how to recognize an ideal of high school teacher. The aim of the theoretical part is to describe following definitions such as concept of teacher, teacher specification, description of the teacher and teacher roles, pedagogic competencies and teacher typologies.The theoretical part contains analysis, comparison and synthesis of pedagogical, sociological and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Vidláková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Rysy mluvenosti a jejich akceptace v žákovských písemných pracích
Lucie VESELÁ -
Obraz ideálního učitele z pohledu učitelů a studentů pregraduálního vzdělávání
Pavla Čapková -
Profil ideálního učitele předmětu chemie z pohledu rodičů
Tereza Zoubková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva