Zvýšení konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím řízení nákupu – Bc. Milan Žák
Bc. Milan Žák
Diplomová práce
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím řízení nákupu
Increasing the competitiveness of the company through management of purchasing
Anotace:
Práce je zaměřena na optimalizaci nákupního procesu ve vybrané společnosti. Pomocí výsledků analýzy a zjištěných problémových oblastí je s ohledem na tendence stavebního trhu směřujícího k nízkoenergetickým stavbám formulován návrh systému hodnocení dodavatelů. Popsané návrhy směřují k tvorbě nákupního informačního systému pro vybranou společnost, jehož součástí je i systém hodnocení dodavatelů, který …víceAbstract:
The work is focused on optimizing the purchasing process in selected companies. Using the results of the analysis and the identified problem areas, with regard to the construction market trends, it is evident that the trend goes towards the low-energy buildings, and as an outcome a proposal was formulated to establish an evaluation of the suppliers. Described proposals aimed at creating purchasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ef0cx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. David Král, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Vrtalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Organizace nákupu a její vliv na konkurenceschopnost podniku
Tomáš Mlček -
Organizace nákupu a její vliv na konkurenceschopnost podniku
Martina Zonygová -
Projekt zavedení centrálního nákupu s ohledem na konkurenceschopnost společnosti MPL spol. s r.o.
Roman MYNÁŘ -
Organizace nákupu a její vliv na konkurenceschopnost podniku
Lucie Nováková -
Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů
Monika ŠTORKOVÁ -
Nákupní proces v podniku - optimalizace řízení nákupu
Jan ONDRÁČEK -
Nákupní proces v podniku - optimalizace řízení nákupu ve vybraném podniku
Zlata ČERNÁ -
Komunikační procesy v oblasti řízení zásob
Michal Kiss