Postup podniku při získání dotace z vybraného operačního programu – Bc. Markéta Vitovská
Bc. Markéta Vitovská
Master's thesis
Postup podniku při získání dotace z vybraného operačního programu
procedure of a company when gaireing grants from selected operational programme for concrete enterpreneurial subjekt
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá postupem konkrétního podniku při získání dotace z vybraného operačního programu. Práce je rozdělena na dvě části. První část, teoretická, definuje malé a střední podnikání, dále regionální politiku a programová období, kterých se Česká republika účastnila. Nakonec je zde popsán obecný postup na cestě k dotaci. Druhá část, praktická, obsahuje představení konkrétního podnikatelského …viacAbstract:
The diploma thesis deals with procedure of a company when gaireing grants from selected operational programme for concrete enterpreneurial subjekt. The thesis is divided into two parts. The first, theoretical part, defines small and middle enterprise, also regional politics and program periods, where Czech Republic has taken its part at. Finally the general procedure og gaining grant is depicted …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Iva Živělová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VITOVSKÁ, Markéta. \textit{Postup podniku při získání dotace z~vybraného operačního programu}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/8hxtt5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme / odbor:
Regional Development / Socioeconomic and environmental development of regions
Práce na příbuzné téma
-
PROJECT OF ENGAGING SOCIAL NETWORKS AS A TOOL FOR INCREASING YOUTH EMPLOYMENT IN SMALL AND MIDDLE ENTERPRISES IN SPAIN
Idoia Hidalgo Monreal -
Podnikatelské prostředí malého a středního podniku
Aneta Marcínová -
Finančná podpora malých a stredných podnikov
Monika Tilingerová -
Finanční analýza podniku a návrh implementace výsledků analýzy
Božena Kitnerová -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
Bankovní finanční poradenství pro malé a střední podniky
Zdeňka Švarcová -
Podpora státu pro rodinné podniky v ČR
Aneta Malkusová
Názov
Vložil
Vložené
Práva