Optimalizovaný návrh trakčního pohonu elektrického silničního vozidla – Bc. Michal MOŠNA
Bc. Michal MOŠNA
Master's thesis
Optimalizovaný návrh trakčního pohonu elektrického silničního vozidla
Optimized design of traction drive for an e-Mobility road vehicle
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá návrhem trakčního pohonu elektromobilu. V první teoretické části je probráno základní rozdělení elektrických silničních vozidel. Následuje informace ohledně nabíjecích procesů CHAdeMO. V další části jsou podrobeny popisu trakčního pohonu čtyři sériově vyráběné BEV vozidla. Další kapitoly popisují trakční charakteristiku a její omezení a topologie trakčních střídačů …moreAbstract:
The presented diploma thesis deals with the design of an electric vehicle traction drive. The first theoretical part discusses the basic division of electric road vehicles. This part is followed by information about CHAdeMO charging processes. In the next part, four seriesproduced BEV vehicles are described on the traction drive. The next chapters describe the traction characteristics and its limitations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Michalík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOŠNA, Michal. \textit{Optimalizovaný návrh trakčního pohonu elektrického silničního vozidla}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Electrical Engineering. 2020. Available from: https://theses.cz/id/8i2qkc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MOŠNA, Michal. Optimalizovaný návrh trakčního pohonu elektrického silničního vozidla. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Electrical EngineeringMaster programme / field:
Electrical Engineering and Informatics / Electrical Engineering in Transport and Automotive Electronics
Theses on a related topic
-
Simulace pětifázového elektrického pohonu bateriových vozidel
Tomáš HALVONÍK -
Modelování a simulace dvoumotorového pohonu s vektorovým řízením v programu Matlab-Simulink
Marián Sebeš -
Jízdní odpory vozidel
Roman Prachař -
Vliv výpočtu vozidlových odporů na jízdní dobu vlaku
Vojtěch Beran -
Jízdní odpor nákladních vlaků
Tomáš Růžička -
Vliv jízdních odporů na ekonomiku jízdy silničních vozidel
Jan Duda -
Posouzení velikosti jízdních odporů automobilu v závislosti na vybrané dopravní trase
Jan MASOPUST -
Stanovení emisí oxidu uhličitého v závislosti na velikosti jízdních odporů automobilu na vybrané dopravní trase
Tomáš ZAJÍČEK