Optimalizovaný návrh trakčního pohonu elektrického silničního vozidla – Bc. Michal MOŠNA
Bc. Michal MOŠNA
Diplomová práce
Optimalizovaný návrh trakčního pohonu elektrického silničního vozidla
Optimized design of traction drive for an e-Mobility road vehicle
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá návrhem trakčního pohonu elektromobilu. V první teoretické části je probráno základní rozdělení elektrických silničních vozidel. Následuje informace ohledně nabíjecích procesů CHAdeMO. V další části jsou podrobeny popisu trakčního pohonu čtyři sériově vyráběné BEV vozidla. Další kapitoly popisují trakční charakteristiku a její omezení a topologie trakčních střídačů …víceAbstract:
The presented diploma thesis deals with the design of an electric vehicle traction drive. The first theoretical part discusses the basic division of electric road vehicles. This part is followed by information about CHAdeMO charging processes. In the next part, four seriesproduced BEV vehicles are described on the traction drive. The next chapters describe the traction characteristics and its limitations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Michalík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOŠNA, Michal. Optimalizovaný návrh trakčního pohonu elektrického silničního vozidla. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta elektrotechnickáMagisterský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Dopravní elektroinženýrství a autoelektronika
Práce na příbuzné téma
-
Simulace pětifázového elektrického pohonu bateriových vozidel
Tomáš HALVONÍK -
Modelování a simulace dvoumotorového pohonu s vektorovým řízením v programu Matlab-Simulink
Marián Sebeš -
Jízdní odpory vozidel
Roman Prachař -
Vliv výpočtu vozidlových odporů na jízdní dobu vlaku
Vojtěch Beran -
Jízdní odpor nákladních vlaků
Tomáš Růžička -
Vliv jízdních odporů na ekonomiku jízdy silničních vozidel
Jan Duda -
Posouzení velikosti jízdních odporů automobilu v závislosti na vybrané dopravní trase
Jan MASOPUST -
Rozdíl v celkově vykonané práci při překonání jízdních odporů
Stanislav CHADA