Svetlana Shumilova

Bachelor's thesis

Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market

Sociální a psychologické aspekty vlivu stereotypů na chování spotřebitelů na ruském trhu
Abstract:
Cílem bakalářské práce je prozkoumat sociologické a psychologické problémy stereotypu spotřebitelského chování na ruském trhu v rámci zkoumané skupiny, jejích kulturní aspekty a model spotřebitelského rozhodnutí v době seznámení se zbožím.Teoretická část dané práce bude založená na sociologických a psychologických teorii, marketingových výzkumu a konceptů, kulturních specifikách a jejích vlivů na lidé …more
Abstract:
The goal of this work is to explore the sociological and psychological problems of having stereotypes of behaviour on the Russian market in the study group, its cultural aspects, and the model consumer decision at the time of acquaintance with the goods.The theoretical part of this work will be based on sociological and psychological theories, marketing studies and concepts, cultural specifics, and …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2020
  • Supervisor: Eva Kašparová
  • Reader: Alois Surynek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80217

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management