Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market – Svetlana Shumilova
Svetlana Shumilova
Bakalářská práce
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Sociální a psychologické aspekty vlivu stereotypů na chování spotřebitelů na ruském trhu
Anotace:
Cílem bakalářské práce je prozkoumat sociologické a psychologické problémy stereotypu spotřebitelského chování na ruském trhu v rámci zkoumané skupiny, jejích kulturní aspekty a model spotřebitelského rozhodnutí v době seznámení se zbožím.Teoretická část dané práce bude založená na sociologických a psychologických teorii, marketingových výzkumu a konceptů, kulturních specifikách a jejích vlivů na lidé …víceAbstract:
The goal of this work is to explore the sociological and psychological problems of having stereotypes of behaviour on the Russian market in the study group, its cultural aspects, and the model consumer decision at the time of acquaintance with the goods.The theoretical part of this work will be based on sociological and psychological theories, marketing studies and concepts, cultural specifics, and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80217
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Eva Kašparová
- Oponent: Alois Surynek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHUMILOVA, Svetlana. \textit{Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/8i39d0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80217
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
Pavlína Valová