Français pour l´entreprise - étude de cas – Jan SVOBODA
Jan SVOBODA
Bakalářská práce
Français pour l´entreprise - étude de cas
Neuveden
French language for business - case study
Abstract:
This bachelor thesis is occupy with a problematic of using French language in Czech subsidiaries of international French enterprises. The main objective of this work is to analyze the situation of using French language, evaluate the potentials shortages and propose some solution of this shortages. For this purpose, two companies was chosen and they provided all the necessary information for making …víceAbstract:
Práce se zabývá tématikou využití francouzštiny ve firmě a jejím cílem je zanalyzovat situace ve firmách z hlediska využití francouzského jazyka a dále zjistit případné nedostatky v této oblasti. Pro získání informací nezbytných k vypracování této práce byly osloveny dvě firmy, které dodaly všechny potřebné informace. Většina práce je založená právě na těchto informacích, obdržených od daných firem …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Helena Horová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODA, Jan. Français pour l´entreprise - étude de cas. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - francouzština
Práce na příbuzné téma
-
Vliv devizových intervencí České národní banky na vybraný podnik
Michal Fidzinski -
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková -
Strategie pro malý podnik
Tereza Kachlíková -
Vliv pandemie COVID-19 na vybraný podnik strojírenského průmyslu
Jiřina Remešová -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Miroslav Rachůnek