Veronika Holubová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum povinného ručení od České podnikatelské pojišťovny, a. s. VIG

Marketing research of motor third party liability insurance provided by ČPP, Inc., VIG
Anotace:
Cílem práce je seznámení s nabízenými produkty povinného ručení od České podnikatelské pojišťovny a pomocí výzkumu zjistit, zda jsou klienti České podnikatelské pojišťovny spokojeni s kvalitou obsluhujících zaměstnanců a zda jsou zaměstnanci, případně pojišťovací zprostředkovatelé, ochotni poskytovat dostatečné informace o nabízených produktech. Dílčím cílem této práce je zjistit případné nedostatky …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.