Marketingový výzkum povinného ručení od České podnikatelské pojišťovny, a. s. VIG – Veronika Holubová
Veronika Holubová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum povinného ručení od České podnikatelské pojišťovny, a. s. VIG
Marketing research of motor third party liability insurance provided by ČPP, Inc., VIG
Anotace:
Cílem práce je seznámení s nabízenými produkty povinného ručení od České podnikatelské pojišťovny a pomocí výzkumu zjistit, zda jsou klienti České podnikatelské pojišťovny spokojeni s kvalitou obsluhujících zaměstnanců a zda jsou zaměstnanci, případně pojišťovací zprostředkovatelé, ochotni poskytovat dostatečné informace o nabízených produktech. Dílčím cílem této práce je zjistit případné nedostatky …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.