Analýza rozvoje komerčních služeb v mikroregionu Chotoviny – Monika Dřevová
Monika Dřevová
Bakalářská práce
Analýza rozvoje komerčních služeb v mikroregionu Chotoviny
Analysis of Commercial Services development in the Chotoviny microregion
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza rozvoje komerčních služeb v mikroregionu Chotoviny. Na základě sekundárních dat bylo zjištěno, co je obecně důležité pro rozvoj mikroregionu. Poté byl proveden primární výzkum. Podnikatelské subjekty, dle dotazníkového šetření, by uvítaly podporu přílivu turistů do dané oblasti ze strany obce a kraje. Tato skutečnost souvisí ze strany veřejného sektoru s nedostatečnou …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to analyze a development of the commercial services in the microregion called Chotoviny. The thesis used the secondary sources in order to find out what is important for the development of this microregion. Afterwards, the primary research was conducted. According to the questionnaire research, the entrepreneurial subjects would welcome the municipal support of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/uxgk5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2013
- Vedoucí: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Milena Zimmermannová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Analýza marketingových komunikací Komerční banky v komparaci s vybranými bankami na českém trhu
Zuzana Šilhanová -
Komerční využití kulturních památek v cestovním ruchu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie společnosti Komerční banka
Marek Zouzal -
Rozšíření služeb Doléčovacího a rehabilitačního oddělení Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně pro komerční využití
Ondřej Vach -
Analýza marketingového mixu vybraného subjektu
Kateřina Touchová -
Návrh na zlepšení služby prediktivní údržby a její propagace
Štěpán Stránský -
Návrh na zlepšení marketingového mixu v oblasti služeb
Andrea Šimoníková