Bc. Marie Kučerová
Master's thesis
Marketingové strategie hnutí Fair trade
Marketing strategies of Fair trade systems
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovými strategiemi hnutí Fair trade. Tento druh mezinárodního obchodu je rozšířen do téměř všech vyspělých států Evropy i Severní Ameriky. Česká republika patří mezi země, které toto hnutí podporují, nicméně je stále nutné dbát na rozšíření povědomí mezi českými obyvateli. Z toho důvodu je pozornost věnována marketingu a jeho nástrojům. Teoretická část diplomové práce …moreAbstract:
The thesis deals with the marketing strategies of the Fair Trade movement. This kind of international trade is widespread in almost all developed countries of Europe and North America. Czech Republic belongs to the countries that support this movement, but it is still necessary to ensure awareness among Czech Citizens. For this reason, attention is paid to marketing and its tools. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13633/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková