Vliv předškolního vzdělávání na výsledky dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí na 1. st. ZŠ – Martin KLENER
Martin KLENER
Master's thesis
Vliv předškolního vzdělávání na výsledky dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí na 1. st. ZŠ
Impact of pre-school education on school results of socially-disadvantaged pupils at primary school.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi předškolního vzdělávání v České republice, romskou menšinou na našem území a možnými příčinami neúspěchu romských žáků ve vzdělávání. Prezentuje výsledky průzkumu vlivu absolvování předškolního vzdělávání na výsledky vzdělávání na 1. stupni základní školy u dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí.Abstract:
This diploma thesis deals with the possibilities of preschool education in the Czech Republic, Roma minority at the area of the Czech Republic and possible reasons of their education failure. It presents the results of the research of impact of pre-school education on school results among socially-disadvantaged pupils at primary school.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 10. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Dagmar Kubátová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLENER, Martin. \textit{Vliv předškolního vzdělávání na výsledky dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí na 1. st. ZŠ}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/8ie3fk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLENER, Martin. Vliv předškolního vzdělávání na výsledky dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí na 1. st. ZŠ. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools
Theses on a related topic
-
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Možnosti rozvoje finanční gramotnosti u dětí předškolního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika CHLUBNOVÁ -
Začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do kolektivu mateřské školy
Hana NOVÁKOVÁ -
Podpora vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Kateřina KLÍMOVÁ -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí
Adéla ZÁMARSKÁ