Současné psací písmo v písankách 1. ročníku ZŠ – Barbora ČERVENKOVÁ, DiS.
Barbora ČERVENKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Současné psací písmo v písankách 1. ročníku ZŠ
Conception of handwriting in first-year elementary
Anotace:
Diplomová práce se zabývá současnými metodami psaní psacího písma v 1. ročnících základních škol. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část výzkumnou, doplněnou řadou tabulek a grafů. Teoretická část práce se zaměřuje na historické a současné metody psaní (klasická metoda, alternativní metoda, písmo Comenia Script, nevázané písmo nakladatelství Fraus, tiskací písmo nakladatelství Nová …víceAbstract:
The thesis deals with current methods of cursive writing in the first grade of primary schools. The work consists of two parts, theoretical end empirical, supplemented with numerous charts and diagrams. The theoretical part of the thesis focuses on historical and contemporary writing methods (the classical method, the alternative method, Comenia Script font, the unbound font by Fraus publishing house …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ivana Šimková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERVENKOVÁ, Barbora. Současné psací písmo v písankách 1. ročníku ZŠ. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná
Název
Vložil
Vloženo
Práva