Bc. Jitka Brancuzská

Diplomová práce

Mystery Shopping - instrument k získání konkurenční výhody

Mystery Shopping - A Tool for Gaining a Competitive Advantage
Anotace:
Diplomová práce přibližuje čtenářům moderní marketingovou výzkumnou techniku zvanou mystery shopping jako nástroj, sloužící k identifikaci nedostatků v procesu obsluhy na všech místech, kde dochází ke kontaktu se zákazníkem a jako nástroj, vhodný pro školení a rozvoj pracovníků a jejich motivaci při jednání se zákazníky. Mystery shopping je představen jako metoda, která v dobře nastaveném čase a v …více
Abstract:
The thesis introduces readers to the modern market research technique of mystery shopping as a tool for identifying deficiencies in service everywhere where there is contact with customers, as a useful tool for employee training and development, and as a motivational tool for improving customer interactions. Mystery shopping is presented as a method that, applied at the proper time and in a market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace