Analýza marketingového mixu Penzion Třeboň Dvorce – Bc. Sandra Kašparová
Bc. Sandra Kašparová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu Penzion Třeboň Dvorce
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na „Analýzu marketingového mixu ve vybraném podniku“. Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingového mixu vybraného subjektu se specifickým zaměřením na mix komunikační, kriticky zhodnotit stávající nástroje marketingového a komunikačního mixu a na základě zjištěných výsledků navrhnout vhodná opatření. Práce je rozdělena na část teoreticko-metodologickou a část …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on „Analysis of marketing mix in the chosen enterprise“. The aim of this bachelor thesis is to do the analysis of marketing mix in the chosen enterprise with specific coverage on a communication mix, critically evaluate current tools of marketing and communication mix on the base of identified results and suggest suitable measures. The bachelor thesis is divided into two …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/xrgpe/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Reader: Ing. Lucie Polanecká
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAŠPAROVÁ, Sandra. \textit{Analýza marketingového mixu Penzion Třeboň Dvorce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2019. Available from: https://theses.cz/id/8ii4fj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Marketing Mix of a Selected Company
Jiří Boček -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketing topenářské techniky na zahraničních trzích
David Benda -
Marketingový mix vybraného podniku
Barášek Barášek -
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
Denisa KUNYTOVÁ -
Der Marketing-Mix der Firma SOLES 2 WALK
Martina DOLEŽALOVÁ