Beáta HANDZELOVÁ

Bachelor's thesis

Vytvoření cvičebnice pro zlepšení znalosti v oblasti síťových prvků

Creating a workbook to improve knowledge in computer networking devices
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vylepšit znalost studenta v oblasti síťových prvků a připravit k úspěšnému zvládnutí certifikace Cisco CCNA Routing and Switching 200-120. Skupina studentů je testována sadou otázek, jejich odpovědi vyhodnoceny a poté zpracovány tak, aby se zjistilo, která oblast je pro studenty problematická. Na tuto problematickou oblast je dále práce zaměřena a pomocí praktických příkladů …more
Abstract:
The goal of this bachelor?s thesis is to improve a student?s knowledge in networking area and to prepare to successfully handle Cisco CCNA Routing and Switching 200-120. A group of students is tested by set of questions, their answers are evaluated and then processed to determine which area is problematic for students.The thesis is further focused on this problematic area and using practical examples …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2015
Accessible from:: 22. 5. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Jaroslav Žáček, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HANDZELOVÁ, Beáta. Vytvoření cvičebnice pro zlepšení znalosti v oblasti síťových prvků. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.5.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 22. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

University of Ostrava

Faculty of Science

Bachelor programme / field:
Applied Information Science / Information Science and Computer Technology - Applied Information Science