Hororové hry a agrese vyvolaná strachem: výzkum chování zaměřený na korelaci mezi ponořením do explicitních her a tolerancí k násilnému chování v reálném životě – Bc. Anastasia Zvereva
Bc. Anastasia Zvereva
Bachelor's thesis
Hororové hry a agrese vyvolaná strachem: výzkum chování zaměřený na korelaci mezi ponořením do explicitních her a tolerancí k násilnému chování v reálném životě
Horror games and fear-induced aggression: a behavior research focusing on correlation between immersing in explicit games and tolerance for real life violent behavior
Anotácia:
Cílem této studie je zjistit, co motivuje hráče hrát hry v hororovém žánru a prozkoumat agresi, kterou hry v tomto žanru vyvolávají. Vzhledem k tomu, že horror je explicitní žánr, který často zneužívá a zkoumá násilí a krutost, cílem této práce je analyzovat psychologického uvažování hráčů, kteří se vědomě ponoří do tohoto typu her. Základním účelem je vyměřit úroveň snižování hranic přijatelného chování …viacAbstract:
This study aims to find out what drives players to play games in horror genre and aggression that is caused by them. Since horror is an explicit genre that often exploits and explores violence and cruelty one of the aims is to analyze psychological reasoning behind players who consciously immerse in this type of games. As a fundamental question is to measure the extent of lowering players' boundaries …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ixycb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: Mgr. Bc. Silvester Buček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZVEREVA, Anastasia. \textit{Hororové hry a agrese vyvolaná strachem: výzkum chování zaměřený na korelaci mezi ponořením do explicitních her a tolerancí k násilnému chování v reálném životě}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/8iryrl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
The Effect of Video Games on Second Language Acquisition
Jesika Hamadová -
Influence of commercial video games on language acquisition and motivation and their perception by EFL learners
Lukáš Cigánik