Zhodnocení oblíbenosti produktů společnosti PIATNIK PRAHA s.r.o. – Martin ŠVEC
Martin ŠVEC
Bakalářská práce
Zhodnocení oblíbenosti produktů společnosti PIATNIK PRAHA s.r.o.
Assessment of popularity of the products of PIATNIK PRAHA s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá oblíbeností vybraných produktů společnosti PIATNIK PRAHA s.r.o. u vybrané cílové skupiny. Vybranými produkty jsou jednotlivé varianty produktové řady společenské hry Activity. Vybranou cílovou skupinou jsou mladí lidé. Cílem je zhodnotit oblíbenost produktové řady Activity mezi mladými lidmi a v případě identifikace nedostatků navrhnout kroky vedoucí ke zlepšení pozice …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the popularity of selected products of company PIATNIK PRAHA s.r.o. with selected target group. The selected products are the different variants of the product line of parlour game Activity. The selected target group are young people. The aim is to assess the popularity of the product line Activity among young people and in case of identification of deficiencies suggest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVEC, Martin. \textit{Zhodnocení oblíbenosti produktů společnosti PIATNIK PRAHA s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/8ivf8v/.
Jak správně citovat práci
ŠVEC, Martin. Zhodnocení oblíbenosti produktů společnosti PIATNIK PRAHA s.r.o.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový průzkum trhu průmyslového produktu
Tereza Kollárová -
Marketingový průzkum u potenciálních zákazníků dřevostaveb
Lucie Neužilová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR
Simona Hokrová -
Marketingový průzkum nabídky služeb v osobní železniční dopravě
Jana Čechová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix společnosti Love & Story Design
Lucie Krupová -
Marketingový průzkum vybraného autobusového dopravce
Dagmar Zavoralová