Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi laboratorní základní školy: případová studie – Bc. Marta Zonková
Bc. Marta Zonková
Bakalářská práce
Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi laboratorní základní školy: případová studie
Developing information literacy in educational practice in laboratory elementary school: a case study
Anotace:
Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části, které se zabývají problematikou rozšiřování informační gramotnosti v laboratorní základní škole. V teoretické části práce je uvedena a základně vysvětlena oblast informační gramotnosti s její důležitostí pro informační společnost. Dále je představen mezinárodní koncept laboratorních škol, od kterého se odvíjí kapitola věnovaná zkoumanému objektu …víceAbstract:
The thesis consists of theoretical and research part that deals with the information literacy development problematics in elementary laboratory school. In theoretical part of the thesis the information literacy and its importance for the information society is presented and explained. Also, the international concept of laboratory schools and the subject laboratory school Labyrinth Elementary School …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o5ul4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Mgr. Břetislav Svozil, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Translation in Language Education: approaches, reflections, and innovation potential
Monika BÁRTOVÁ -
Inovace ve sféře vzdělávání jako základ formování kreativního a inovačního potenciálu inovačního podniku
Gabriela Harvánková -
Inovace ve vzdělávání v prostředí MŠ se zaměřením na materiálně didaktické prostředky
Sabina DRTILOVÁ -
Soudobé inovace primárního vzdělávání v kontextu konkrétních škol ve Zlíně
Lenka VELÍSKOVÁ -
Multimediální prezentace a vizualizace ve vzdělávání – možnosti inovace studijních materiálů kurzu „Úvod do studia kultury“
Markéta Šebestová -
Přínosy storytellingu ve výuce sociálních a humanitárních pracovníků
Michaela Minarčíková -
Information and media literacy of seniors from an information seeking perspective
Lucie Trampotová -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová