Optimalizace procesu přijímání a orientace nově přijatých pracovníků ve vybrané firmě – Petra SMOLÍKOVÁ
Petra SMOLÍKOVÁ
Master's thesis
Optimalizace procesu přijímání a orientace nově přijatých pracovníků ve vybrané firmě
Implementing of training and consultancy in a particular small firm
Abstract:
Ve své diplomové práci se zabývám optimalizací procesu přijímání a orientace nově přijatých pracovníků ve vybrané firmě AGC Flat Glass Czech a.s. V teoretické části, ve které vycházím z odborné literatury, se věnuji především personálním činnostem se zaměřením na získávání a výběr pracovníků a dále na stěžejní přijímání a orientaci pracovníků a jejich vývoj z pohledu moderních trendů. Praktická část …moreAbstract:
In my dissertation I deal with the recruitment process optimization and new employee orientation of the firm AGC Flat Glass Czech, Inc. The theoretical part based on specialist literature is mainly concerned with the personnel activities focused on recruitment and choice of staff. Furthermore this section involves the essential staff recruitment and orientation as well as the staff development regarding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2008
- Supervisor: PhDr. Ing. Smejkal Josef
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMOLÍKOVÁ, Petra. \textit{Optimalizace procesu přijímání a orientace nově přijatých pracovníků ve vybrané firmě}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2008. Available from: https://theses.cz/id/8j3aoh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomickáhttp://arl.ujep.cz/
University Jana Evangelisty Purkyně
Fakulta sociálně ekonomickáMaster programme:
Department of Economics
Theses on a related topic
-
Adaptace nově přijatých pracovníků v konkrétní společnosti
Michaela Pecková -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Svět červů: výzkum strongylidních infekcí u volně žijících primátů s ohledem na výskyt onemocnění u horských goril
Bethan Mason -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný