Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta – Jana Valdmanová
Jana Valdmanová
Diplomová práce
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
The Reading literacy in conditions of student´s teaching qualification subjects
Anotace:
Diplomová práce je obsahově zaměřená na čtenářskou gramotnost a objasňuje základní pojmy, které se čtenářskou gramotností souvisejí. Teoretická část se zabývá mezinárodními výzkumy mapujícími úroveň čtenářských dovedností žáků základních škol a jako reakci na tyto výzkumy zmiňuje možnost řešení v oblasti RVP. Nabízí také možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti formou aktivit při hodinách občanské …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2009
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM9
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2009
- Vedoucí: Jana Doležalová
- Oponent: Irena Loudová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - občanská nauka
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové kompetence dítěte se sluchovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Barbora Mikysková -
ČTENÁŘSKÁ A LITERÁRNÍ KOMPETENCE A JEJICH ROZVOJ NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Kateřina RAPFOVÁ -
Analýza workshopů Slyšet jinak jako 6. klíčové aktivity projektu Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj
Jana ŠIMÁKOVÁ -
Místní Agenda 21: klíčové aktivity obcí nezbytné k prosazování udržitelného rozvoje
Veronika Bosáková