Karel Vrzáček

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Corelli design s.r.o.

Marketing strategy of Corelli design s.r.o.
Anotace:
Tato práce pojednává o marketingovém výzkumu a marketingovém plánu společnosti Corelli design s.r.o. V této práci se zaměříme hlavně na marketing a formy jak kvantitativního, tak kvalitativního výzkumu. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů marketingu. Dále se práce zaměřuje na dotazníkové šetření, mystery shopping, PESTE analýzu a definování zákazníka. Vše je popsáno v teoretické …více
Abstract:
This thesis is about marketing research and marketing plan of Corelli design s.r.o company. It deals with marketing and forms of quantitative and qualitative research. Theoretical part is focused on explanation of basic concepts of marketing. Furthermore, it contains a questionnaire research, information about mystery shopping, PESTE analysis and the definition of the customer. All the above-mentioned …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku