Karel Vrzáček

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Corelli design s.r.o.

Marketing strategy of Corelli design s.r.o.
Abstract:
Tato práce pojednává o marketingovém výzkumu a marketingovém plánu společnosti Corelli design s.r.o. V této práci se zaměříme hlavně na marketing a formy jak kvantitativního, tak kvalitativního výzkumu. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů marketingu. Dále se práce zaměřuje na dotazníkové šetření, mystery shopping, PESTE analýzu a definování zákazníka. Vše je popsáno v teoretické …more
Abstract:
This thesis is about marketing research and marketing plan of Corelli design s.r.o company. It deals with marketing and forms of quantitative and qualitative research. Theoretical part is focused on explanation of basic concepts of marketing. Furthermore, it contains a questionnaire research, information about mystery shopping, PESTE analysis and the definition of the customer. All the above-mentioned …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management