Marketingová strategie společnosti Corelli design s.r.o. – Karel Vrzáček
Karel Vrzáček
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Corelli design s.r.o.
Marketing strategy of Corelli design s.r.o.
Abstract:
Tato práce pojednává o marketingovém výzkumu a marketingovém plánu společnosti Corelli design s.r.o. V této práci se zaměříme hlavně na marketing a formy jak kvantitativního, tak kvalitativního výzkumu. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů marketingu. Dále se práce zaměřuje na dotazníkové šetření, mystery shopping, PESTE analýzu a definování zákazníka. Vše je popsáno v teoretické …moreAbstract:
This thesis is about marketing research and marketing plan of Corelli design s.r.o company. It deals with marketing and forms of quantitative and qualitative research. Theoretical part is focused on explanation of basic concepts of marketing. Furthermore, it contains a questionnaire research, information about mystery shopping, PESTE analysis and the definition of the customer. All the above-mentioned …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ly9bv/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRZÁČEK, Karel. \textit{Marketingová strategie společnosti Corelli design s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/8jgm5y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Výzkum práce z domova a užití informačních technologií
Tomáš Borota -
Chování zákazníků a výzkum poptávky ve vybraném hotelu.
Jiří Stareček -
Výzkum spotřebitelského chování generace Z při nákupu oděvů
Liliana Hudiová -
Výzkum rozvojových priorit dané obce z pohledu obyvatel žijících v daném území
Tereza FEŠÁROVÁ -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Denisa Braunová -
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Projekt výzkumu kvalitativního šetření temporality bezdomovců
Denisa Kreuzziegerová