Vliv nástrojů umělé inteligence na copywritingovou tvorbu reklamního obsahu a analýza povědomí o copywritingových nástrojích – Bc. Eva Vašíčková
Bc. Eva Vašíčková
Master's thesis
Vliv nástrojů umělé inteligence na copywritingovou tvorbu reklamního obsahu a analýza povědomí o copywritingových nástrojích
The Impact of Artificial Intelligence Tools on Copywriting Content Creation and Analysis of Awareness of Artificial Intelligence Tools for Copywriting
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vliv umělé inteligence (AI) na oblast copywritingu, zejména pak na tvorbu reklamních textů v České republice. V současném rychle se vyvíjejícím digitálním prostředí nelze opomíjet rostoucí trend užívání AI v oblastech tradičně spojených s lidskou kreativitou a dovednostmi. Práce se skládá ze dvou hlavních částí: teoretické a praktické. V teoretické části se zabývá …viacAbstract:
This thesis focuses on the influence of artificial intelligence (AI) on the field of copywriting, in particular on the creation of advertising texts in the Czech Republic. In today’s quickly evolving digital environment, we cannot ignore the growing trend of using AI in areas traditionally associated with human creativity and skills. This thesis consists of two main parts: theoretical and practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t63ux/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedúci: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠÍČKOVÁ, Eva. \textit{Vliv nástrojů umělé inteligence na copywritingovou tvorbu reklamního obsahu a analýza povědomí o copywritingových nástrojích}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/8jj072/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
Vztah rysové emoční inteligence a sociální inteligence s životní spokojeností u vysokoškolských studentů
Anastasiia HAMKRELIDZE -
Umělá inteligence v trestním řízení
Dominik Maxa -
Umělá inteligence ve veřejné správě
Tomáš Rackovský -
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
Alona Tomusiak -
Využití umělé inteligence v hotelnictví
Dominika Bělochová -
Využití umělé inteligence v muzeích a galeriích na území České republiky
Kateřina Janíková